fan

shit. . på nyår träffade jag en snubbe som jag hade lite roligt med.. när han skulle dra sa han "ja dig hör man väl aldrig av igen" han fick mitt nummer men min tanke var "aldrig att han hör av sig"
Redan dagen efter skickade han sms och vi har skrivit var dag sen dess samt pratat i telefon halva nätterna.
I fredags frågade han om jag inte skulle komma bort (ca 12 mils resväg) så jag hoppade in i bilen och stack bort.. super mysigt, en toppen kille som jag skrattar så jag får ont i magen med, snygg som bara den är han också.
Vad är då problemet? jo han råkar vara 11 år äldre än mig,. är det allt för stor åldersskillnad!?!!?
Vad vill han? är jag bara en liten tjej som han lyckas få i säng eller skulle det kunna leda någon mer stans? borde han höra av sig varje kväll om det är det första alternativet?
vad tusan skulle han se i feta mig?
jag försöker verkligen intala mig att jag bara är någonform av tidsfördriv så jag inte får några känslor men ändå så kommer jag på mig själv med att dum le när det kommer ett sms eller när vi pratar och han säger saker jag inte förstår. kunde han inte ha varit 5 år yngre..
vad tror ni om åldersskillnaden?!?


svar: ja, nu måste jag ju bara se till att banta ner mig så att jag kan få gå i shorts också, men nu har man ju en tidspress så! :D

2014-01-13 // 13:12:03

11 år är inte mycket, tycker jag. Så nej, det är inte en allt för stor åldersskillnad! Jag och min pojkvän har nästan 10 år mellan oss och ingen har hittills påpekat någonting eller sagt negativa saker :)

2014-01-13 // 13:44:05

oj vad roligt för dig!! det kan hjälpa dig kanske ett steg närmare i sjukdomen!!

sv: känner precis som du!! man vill bli av med så mycket och man kan skriva en hel novell för att det ska bli ett korekkt svar på frågan. men du tog orden ur min mun,

2014-01-13 // 18:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback