Tjatig

Ja jag vet att jag tjatar men jag är inte van sådant här. Jag och pojken höll ihop över tre år. 
Jag är påriktigt påväg att bli kär. Jag drömmer om honom, tänker på honom på dagarna, kollar han FB profil någon gång om dagen, läser sms om och om igen. Tänk om han kände samma sak för mig, lycklig är bara förnamnet på vad jag skulle bli. 
Inatt drömmde jag att han hade en flickvän, vaknade och trodde att det var sant men sen insåg jag att det bara var en dröm. Somnade om och finner mig i samma dröm igen, nu ber hon mig att döda honom annars dödar hon både mig och honom. Jag hade sådan jävla panik att det inte var klokt. 
Tänk om han bara kunde förstå hur jag känner och där av berätta hur han känner. Att leva i ovisshet är inte det minsta roligt faktiskt. 
Hoppas det går bättre för alla er där ute! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback