Valborgs mässoafton

Var på hemtjänsten tills halv fyra där jag åt två smörgåsar med ost och smör på, måste verkligen börja laga maylådor så jag får i mig något vettigt.
Åt även en burk makrill med keso senan slank det ned 6 fincrisp.
På kvällen åkte vi till byn Pojken kommer ifrån för att kolla brasan och umgås med hans far och syskon och kanske dricka några glas vin. Dock så träffade vi några kompisar som behövde chafför så jac rattade tills klockan två vilket resulterade i ingen vin, inget umgänge men det blev en riktigt trevlig kväll!
Åkte runt på byn i en volvo och spelade musik som andra drägg, sköng så jag blev hes och en massa skratt.
Trött som ett as idag och klockan tre börjar jag jobba, har verkligen ingen lust alls överhuvudtaget.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback