Röd tråd saknas 0.o

Igår gick skit!
Åt ett äpple och köttfärssås med lite pasta då låga jag på ca 350 in. 
Åkte och spelade innebanndy en timme så låg riktigt bra till. 
Aurora och hennes pojke ville att vi skulle komma över på kaffe så det gjorde vi,  de bjöd på chokladbollar vi åt nog ca 6/7 var sen åt jag melon och en dl mjölk! Ångesten!!
Dock åt jag inte av kärleksmumsen och smakade ett halv chips.  Trotts det blev höga kcal då åt jag åtminstonde inte met av chipsen, brukar inte bara kunna ta ett utan att ta flera, så om jag ska se något glatt i allt så får det bli det då..
Idag har jag ätit kanske 4 dl yoghurt (mini) samt jobbat i stallet så har rört på mig hela dagen lång. 
Det är faktiskt inte så illa pinkat, haha!
Nu sitter jag ute och solar i väntan på att det ska bli tid för att släpp in ridskolehästarna. 
Iochmed att hagarna är bedrövligt leriga så blir det en hel del spolande av ben och borstande av lortiga mankammar. 
Nu måste jag nästan sättafart och den som orkade läsa igenom allt detta svammel förtjänar en puss^,^ 
Take care out there ♥
 

Trackback