Raserar allt i min väg

Pojken blir bara ledsnare och ledsnare för var dag som går. Och det är på grund av mig och mina val. 
Jag vill verkligen bara dö just nu men vad hjälper väl det? 
Jag ska sova hos far i helgen så att han får tid att tänka, jag tycker så synd om min underbara pojk. 
Vikten visade åtminstonde inus idag efter att ha stått still hela veckan X6,1 visade den idag. Vill bara bort från den här hemska vikten!
Livet är bara helt svart för tillfället. Men på med masken för om ingen ser kommer ingen heller att fråga.
Intaget igår blev

Två apelsiner
Makrill 100 g
50 g keso
1 Stekt ägg
2 rågskivor
4 finncrisp
20 g ost
1 kopp thé
1 kopp kaffe
 
Träning igår

En timmes innebandy spelande
 
 
Nu ska jag ut och gå/springa en slinga för att sedan hoppa i duschen och dra iväg på lite jobb. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback