Pojken

Jag hade inte en chans men jag råka ha tur.
Vad skulle den där vackra människan se i mig? Han som är så fin, glad och rolig.
Men mina känslor kunde inte styras, för jag hade redan drunknat i hans gröna ögon, han hade förtrollat mig med sitt skratt.
Av henne fick du mitt nummer och sen gick allt så snabbt och när smset kom stannade mitt hjärta en sekund för att sedan gå på högvarv.
Du ville träffas, men jag var blyg.
Jag skulle ha cigaretter och du var där. 
Jag vågade inte se på dig men plötsligt stod vid min sida och sen gick allt så fort. 
En kyss på kinden var det enda du bad om, men du fick så mycket mer, du fick hela mitt hjärta.


ååh =) <3

2013-06-04 // 21:37:25
» E

Åh så mysigt

2013-06-05 // 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback