May. 30, 2013

Sitter på balkongen på jobbet och småfryser samt räknade ihop intaget för dagen 1200 fucking kcal in! Skjut mig! Spelade visserligen innebandy en timme samt ca 30 minuters promenad på byn med pojken.
Ångesten jag har för tillfället är inte klok så därför sitter jag ute, att lyssna på alla ljud gör mig lite lugnare. Imorgon pla erar jag en fasta, kanske äter en apelsin på jobbet för att hålla energin uppe. Ska iväg på möte vid 11 men börjar vid 13:30 (jobbar ca 3 mil hemifrån) så då är det ju en perfekt tid att hoppa inom far och ta med hans lille vovve ut på en promenad (läs bränna lite kalorier).
Jag älskar att promenera, en varm sommardag med fint väder och sälskap samt med bekväma skor på fötterna skulle jag kunna gå en evighet. Söndag eftermiddag/kväll kommer att spenderas i vår vackra huvudstad så förhoppningsvis blir det en lång promenad i den vackra staden.
Vad tycker du om vår huvudstad? ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback