May. 22, 2013

Dagens intag
Två apelsiner
En halv baguette
Pytte lite sallad med två msk av gårdagens tonfiskröra
En halv burk fiskbullar med sallad
Vatten melon

Dagens ut
50 minuters hopplektion.

Att hoppa är något som jag är löjligt rädd för, sådär rädd att jag mår illa och hyperventilerar i anridningen. Ändå har jag nu bokat en privatlektion med hoppning på schemat.
Jag måste verkligen komma över skräcken för att hoppa. Det är inte klokt att vara så rädd för något! Och visst är det väl så att man ska smida medan järnet är varmt?
Har ni några icke mat och vikt relaterade rädslor?
Jag har förövrigt en Grodfobi också.


(Bilden är tagen på en tävlig för de små)


Åh, avis! Det är kul att hoppa, läskigt men kul haha.

re: Tack så jättemycket! Både för tipset och uppmuntran. Jag känner nog mer och mer själv att det var rätt beslut att ringa. Sen vet jag fortfarande inte om jag tänker säga något om matproblemen..

Hoppas du får en bra torsdag!

2013-05-23 // 06:40:53

Söt häst! Och du är modig som vågar trotsa din rädsla! Har du en trygg häst och börjar försiktigt så går det snart över <3

2013-05-23 // 13:51:58

det är svinkul att hoppa ju =) jag gick i hoppgrupp när jag gick på ridskolan, saknar verkligen ponnyhoppa!! =D =D modigt att köra på något du är rädd för, men hoppashoppas du kan övervinna det!! =D

2013-05-24 // 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback