May. 21, 2013



Fina Rainbows katt, han vill bra gärna flytta in här hos oss sa han^^



kaninen som smitit



Min lille fis bror, dock från en annan kull



Pappa och jag var som sagt ute på en tur med fina Roy.
Åkte upp till Rainbow som jag inte sett sedan september och umgicks med henne. Hon är verkligen så underbar, jag kan vara mig själv till 1000 med henne och hon vet ofta vad jag ska säga innan jag sagt det. Vi har en kontakt som jag inte sett mellan några andra förut och hon betyder så grymt mycket för mig.
Jag är ingen person som har massa vänner, verkligen inte, men det är så viktigy att ha vänner.
Olika vänner, med Rainbow pratar jag inte problem på samma sätt som jag gör med Aurora tillexempel.
En annan nära vän som vi kan kalla för Guld skriver jag sms med när det är jobbigt men när vi träffas låtsas vi aldrig om något. Han ska få ett eget inlägg här där jah kan förklara varför han är en av de absolut närmaste vänner jag har.
Är det så för er också? att ni har vänner som ni kallar era närmsta vänner men ni har på något sätt olika förhållandesätt gent emot dem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback