May. 20, 2013

Idag tänker jag köpa världens största godispåse och äta tills jag spyr, bokstavlit talat. Små ler faktiskt lite var gång någon använder det uttrycket, de skulle bara veta liksom.
Lite senare kommer det komma upp ett inlägg med min helg i bilder, måste lägga över på datorn för mobilen är inte allt för med görlig när det gäller att lägga upp fler än tre bilder.
Idag har jag varit på en kurs inför sommarens jobb, sedan åkte jag, far och bror till biltema. Det innebär alltså 10 mil enkel väg, för en del till bilen.. Kunde ha gjort något mer produktivt med den tiden känner jag faktiskt.
Är allmänt deprimerad idag, så det är väl därför hetsen kommer som ett brev på posten.

Var ute och tog lite kort på mitt favorit träd förut, den gamla häggen hos pappa, jag vet inte varför jag är så förtjust i den men hela känslan är bara magisk!


Åh jag blir mest upprörd när någon säger så, syrran brukar slänga sig med "nu ska jag gå å spy så jag får plats med lite mer mat" när hon ätit massa gott.. åh, känner mig så himla sämst och äcklig då..

2013-05-20 // 22:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback