May. 14, 2013



Jag orkade inte hålla mig från att äta idag, så värdelös!
Jag önskar bara att jag inte behövde känna ångest för var måltid. Att jag är en värdelös nolla som inte klarar hålla dig undan mat ens en dag.
jag har verkligen sådan ångest att jag snart kryper ur mitt skinn.
Ingen att tala med, inte någon som verkligen förstår. Jag känner mig så ensam i en värld full av människor.
Det enda jag gör här i bloggen är att klaga men ni som ogillar det kan lika gärna gå här ifrån, det här är min lilla plats på jorden.
En plats som handlar om mig, enbart om mig. Typ så,.
Nu ska jag lägga mig i sängen på kobbet och gråta mig till sömns, mitt liv är verkligen en enda röra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback