May. 10, 2013





Sol och häst, kan det bli mycket bättre?:)
Ja om jag i te ätit 4 knäckebröd, två ägg, en laxfile, nötter och chips hos mamma!!
Nu ska jag vaxa lite ögonbryn och sedan krypa i kojs:)
Imorgon ska jag supa skallen av mig också, trevligt. Sen ska jag försöka sola solarium på morgonen och om jag orkar ska jag iväg och träna, det blir MINST 45 minuter promenad det lovar jag mig själv om det så spöregnar och promenerar isbjörnar på gräsmattan.


Är det din häst? Hästar är så himla fina, förr red jag i ett stall men slutade pga för lite tid för hästarna.

Kram. <3

Svar: Nej det är inte min häst, en pålle som jag rider lite då och då:) Kram<3
Sofie

2013-05-11 // 13:00:51

Svar: jag håller tummarna för att du vågar ❤

2013-05-12 // 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback