May. 08, 2013



En bild på dagens frukost. Utöver detta har jag ätit två smörgåsar med ost och smör. Det känns ändå helt okej faktiskt.
Har jobbat hela dagen idag, så kalorier har ju blivit brända trots att det inte blivit någon träning. Imorgon kommer jag att äta en clementin till frukost sen blir det nog köttfärssås och spagetti.
Känner mig peppad som bara den till att fortsätta kämpa mot vågen.
På fredag ska jag jobba i stallet så kan hålla nere intaget ordentligt där.
Nu ska jag bli smal, det är många kilo kvar men nu ska jag inte ge upp.
Nu ska jag krypa i säng för imorgon börjar jag klockan 7 igen, skjut mig tack!
Take care out there♥


» Emmy

Gott det ser ut! Skönt att kunna äta och det känns okej, jättebra ju :D

sv;
Tror också det egentligen... Allt är inte bra att bara pressa inom sig... :)

Svar: Det är gott också:) Ja det känns skönt men man får slita för drt också:/
Nej verkligen inte!
Sofie

2013-05-09 // 20:51:07
» Emmy

sv;
Jag förstår det, kanske inte exakt men började utveckla bulimi för ett tag sedan under en kortare period, vilket jag senare fick lov att avstyra eftersom jag berättade för en kompis och jag tränade så pass mycket och ville orka med det. Jag tror att du förstår mig... Det är kämpigt helt enkelt att i slutändan kunna njuta av det man äter! Demdär finn crispen är jättegoda förresten, åt ett nyss. :) Kram!

2013-05-11 // 00:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback