May. 05, 2013

Fiiiitta!!!!



Pappa ler som en sol när jag kommer hem.
- Jag har lagat mat, tänkte att du var hungrig nu på kvällen.
- Inte så faktiskt, tänkte gå och lägga mig.
Ser i hans ögon att han blev ledsen.
- Jag som gjort iordning en lax och keso i ugnen med ost på. sen en sallad med soltorkade tomater och potatissallad.
- Okej jag kan äta men den där

potatissalladen tycker jag inte om så kaag äter sallad istället.
Han blir jätte glad, själv blir jag självdestruktiv. Ibland känns det som jag finns för att göra andra glada.
Vågen på tisdag kommer visa 50 kg plus..
Nu ska jag ta min tjocka rumpa upp till toaletten och stoppa fingrarna i halsen. Underbar jag är. förlåt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback