Guld

Pojken med ett hjärta av samma färg som hans hår, guld.
Guld är en vän som jag har massor gemensamt med. Vi är så lika att vi förstår varandra på en nivå som inte ens Pojken förstår mig på. När jag är ledsen kan jag höra av mig till Guld och han kommer alltid med kloka och goda råd. 
Vår vänskap började med att jag och några vänner hämtade honom en fyllekväll, vi åkte till en sommar stuga där vi groggade styggt. 
Jag blev kär. Guld, hade inte samma känslor för mig så jag fick komma över mina, kanske var jag inte ens kär utan bara fattade ett starkt tycke för honom. 
Idag är vi som sagt bra vänner och han är en av de som alltid är med räknade när vi ska hitta på något.
Jag är verkligen glad att jag har guld i mitt liv för han är en väldigt fin människa vilket jag önskar att han kunde visa hela världen men på samma sätt som jag så tror han inte på sig själv. Han ser inte den fina människa som jag ser när jag träffar honom. 
<3


Åh vad fint!

2013-05-27 // 13:40:24

Å vad himla fint att du har någon som han i ditt liv, det låter helt magiskt fint <3 =)

2013-05-27 // 14:34:11

så magiskt <3
vad vill du ha för utmaning fasta? träningsutmaning?
puss

2013-05-27 // 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback