Fredag

Igår blev det tyvärr ingen innebandy men ett ordentligt tufft pass på hästryggen.  Intaget blev två pannkakor med hallon, keso och kvarg röra samt ett glas mjölk, som fick dela plats i toaletten, hamnade på ca 300 kcal in om man räknar med att jag behöll allt jag åt
 kanske 250 ut. 
Idag visade vågen minus 1 kg från igår. Antar att det är mycket vatten vikt men det hindrade inte mig från att bli  överlycklig!  Tänkte försöka fira det hela genom att fasta så länge som möjligt, i och med att jag ska jobba hela helgen så borde det inte vara någon som har någon större koll på mig vilket underlättar det hela. 
Tillåtet är
Tuggumi
Light drycker
The
Läckerol
En clementin om dagen vid frukost på jobbet
Vatten
 
Jag ska försöka att klara mig tills på måndag eftermiddag,  har ni några bra tips på hur man köarar en fasta lättast ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback