Trött

Idag har jag gjort så lite man bara kan göra. Men måste snart börja dra igng och städa lite här hemma, jag och pojek ska till hans föräldrar över natten och det käns så skönt att komma hem till en städad lägenhet. 
Om det fina vädret håller i sig tänker jag ta med pojken till vatten fallet som ligger i närheten, så himla vackert.
Biden är dock inte rättvis, det är så mycket finare där i verkligheten. 


Igår var jag som sagt till fina vännen J och där vr även en annan bekant, B. Vi satt och kollade på någon konstig film och drack kaffe. Pratade lite och hade en lång diskussion om Star Wars, inte för att jag sett en enda sekund men endå. B förstod inte det där med att film 4,5 och 6 spelades in först, när jag och J förklarat för B i ca 10 min så förstår han äntligen "Det blev en himlans lång diskussion för något väldigt simpelt". 
B satt under filmen och spelade gitarr och J sjöng, han har verkligen en röst att dö för. B drog hem men jag och J satt och kollade klart på den förvirrande filmen mest för att jag inte ville gå ut i -14c. Satt och pratade en stund och klockan blev halv tolv, jag var tvungen att åka hem. 
Kom hem och kröp ned i sängen brevid pojken kall som en isbit och fylld av koffein, somnade vid 03:30 ca. Att jag aldrig lär mig..
Har inte ätit något hitills idag, sparar kalorierna tills ikväll.
Puss på er<3


Det ser magiskt ut <3

Svar: Det är det verkligen :) <3
Sofie

2013-03-18 // 02:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback