Måndags ångesten

Åkte som sagt till pojkens far i fredags, sov där över natten. Fredagen fastade jag tills dess att jag kom dit, de bjöd på Tacos, blev ett bröd. Åt även en kaka till kaffet. 
Lördag - Började med en mega frukost, till lunch blev det korv soppa fint som snus, sen åkte jag och mitt <3 hem till oss, blev ett tacos bröd med ost tomatsås och fetaost på samt en djävla massa godis samt ett besök på toaletten. 
Igår- åt mini yougurt till frukost, sen en hem gjord pizza från dagen innan till lunch och till middag blev det en burk fiskbullar. Jobbade i stallet igår så då blir det ett lite högre intag än vad jag egentligen borde ha men det får vara så om jag ska orka.. 
Idag blir det en fasta samt 5 duclo som ligger i magen och väntar på att göra sitt. 
Nu ska här kämpas då jag och pojken åker till grekland i Juni vill jag verkligen vara något finare än vad jag är nu. Vacker kommer jag inte hinna tils dess men lite finare (läs smalare) kommer att gå.
Har ni några tips till mig? 
Imorgon blir det gymma på morgonen samt ridning runt lunch, vet inte hur jag ska göra med ätandet imorgon, kanske orkar fasta hela dagen eller åtminstonde tills dess att pojken kommer hem. Den som lever får se.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback