Duclo

Blev en fasta på 24 timmar inte så svårt att låta bli att äta när duclon håller på att döda magen på en, fy fan säger jag. Så när det gått 26 timmar stod jag inte ut längre utan åt en halv banan och en halv smörgås och de värsta smärtorna släppte faktiskt. 
Note to shelf - aldrig mer fasta med 5 duclo i magen! Och det har hållit på i ca 24 timmar nu. Att springa på toaletten är något som jag kan leva med faktikt men inte att sitta på toaletten och tro att jag ska dö. Inte så fint faktiskt. 
Så efter som att magen fortfarande går på högvarv så blev det inte något gym idag, men till stallet ska jag i alla fall, sen kanske jag drar med fina Aurora ut på en promenad, om magen lugnar sig. 
Igår när jag träffade Mamma:
Vad smal du blivit!
Va nej nu får du sluta. 
Men du har ju det magen är ju super liten.
Men det är bara för att jag har stora kläder på mig.
Men då skulle du ju inte se smalare ut..
 
Fy fan vad glad jag blev, jag har ju inte gått ned i vikt på vågen men det är väl bra om hon tycker att jag ser smalare ut. 


Åh, inte dulco! :(
Fint när folk märker att man gått ner i vikt och kommenterar det iallafall! :)

Svar: Duclo smärtorna suger://Ja det är något som verkligen förgyller ens dag:)
Sofie

2013-03-19 // 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback