Blogg torka

Har verkligen ingen insperation till att blogga så därför denna tystnad. Men jag får lov att ta mig i kragen, tänkte skriva ett inlägg om mitt liv så håll utkik!
Jag och pojken har förövrigt bokat en resa till Grekland i Juni. Hur ska jag klara att visa mig i bikini? Jag måste verkligen ta och rå banta nu! Men jag är väl allt för värdelö för det också. Blir så trött på min icke existerande diciplin. Är även trött på min icke fungerande webbcamera.Samt att jag MÅSTE byta kamrem på bilen och jag har INTE RÅD!!! Blääääh! 
Men maten har börjat att gå liiiite bättre åtminstonde och träningen blev faktiskt av förra veckan så det är alltid en bra början. Jag skrev sist att livet är påväg uppåt men så känns det verkligen inte för tillfället. Vill mest bara dö. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback