Ät fett och socker tills du spyr

Hejsan på er fina!
Har tagit en paus från livet, för mycket alkohol och kalorier men så må det vara. Nu är det slut på det då jag börjar jobba imorgon  vilket resulterar i rutiner, jag tycker om rutiner, mår bra av dem och orkar skapa mig en vardag med dem. 
Jag tänke dra igång en liten träningsutmaning senare i veckan om det är någon som skulle vara intresserad av att vara med?
Det skulle vara jätte roligt om det var någon som skulle vilja det:)
 


Rtiner är guld värt! Tyvärr är mina rutiner alltför destruktiva för tillfället så skulle nog inte orka med en träningsutmaning även om jag skulle vilja =) Kan följa med å hejja på! =P

2013-06-18 // 10:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback