x5.1

Maten idag har gått åt helvete, men har åtminstone promenerat en timma. Slängde i mig sex duclo i panik inte så smart då jag i skrivande stund sitter jag på bussen till min fina syster. Skulle åkt tåg men det var inställt så blev en bra mycket längre restid på bussen istället. Och ibland slår duclon till på några få timmar och ibland kan det ta nästan 12 timmar innan jag känner av dem alls, kinstigt. Men egentligen är det väl kanske inte så konstigt att kroppen inte samarbetar med mig eftersom jag inte samarbetar med den det minsta. Faktiskt aldrig.
Men det här med att åka kommunalt, jag gillar det faktiskt. I med hörlurar, på med nostalgi musik. Anonymt, på väg.


Svar: det gör jag alltid! Tar hand om mig alltså <3

2013-07-12 // 03:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback