Snabba puckar

Som sagt i höst börjar jag studera i Örebro. Jag känner mig för liten för allt det här, inte tillräckligt gammal för att bli inkastad i en helt ny värld. Pojken kommer att stanna här i byn, det gnager mig innuti brösten hela tiden. 
Det känns fel att lämna honom här, utan någon alls.
Men han kan inte säga upp sig från jobbet för att följa med mig. 
Studielånet är fixat och troligtvis lägenhet också. Men allt annat är så ovisst. 
Nollningen har jag verklig ångest inför, ska man vara med eller inte? Ja-man lär känna människor ( vilket osociala jag lär behöva) , det kan vara roligt,  jag vill inte vara en feg liten lort.
Nej- jag är för tjock för att vara med och kommer bara göra mig själv till åtlöje, ingen kommer ändå att tycka om mig för jag är inte värd att tyckas om..


Nollningen är det roligaste jag har gjort i hela mitt liv, trots ångesten. Och dessutom, min bääääästa vän som jag älskar såååå mycket träffade jag där OCH min fästman som jag gifter mig med om 16 dagar! Den du :)

2013-07-18 // 12:45:50

Tack! Stort grattis till dig också! Vad ska du plugga för något?

Jag kom in i Göteborg^^

2013-07-18 // 19:45:45
» Mini

Tycker verkligen att du ska vara med på nollningen!! Själv struntade jag i min och det är något jag ångrar ibland. Mena folk pratar hela tiden om nollningen och hur kul de hade, alla de lärde känna, alla galna saker de gjorde osv, och själv sitter jag bredvid utan att kunna delta i konversationen pga av att jag inte var med. PLUS att jag ofta får frågan varför jag INTE var med, och det är nästan lite jobbigare, för jag vet inte vad jag ska svara. Sanningen är att jag mådde piss! Var deprimerad och kände mig äckligast i världen, så jag ville liksom inte visa mig, men det är inte gärna något man säger bara så där, så jag brukar dra någon vit lögn om hur jag inte hade tid.. Sen behöver du ju inte vara med alla dagar. Gå dit och se hur du känner, och om det är allt för hemskt kan du ju stanna hemma resterande dagar, men då har du iallafall försökt.

Kram :)

2013-07-19 // 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback