lets get undressed

Gårdagen spenderades till största delen i bärskogen, blev en del promenerande mellan blåbärstuvorna. Vilket innebar en del kalorier brända. Allt var frid och fröjd tills jag från det blå bestämmer mig för att köpa pizza med Aurora.  Blev visserligen en barnpizza men endå  och det enda jag åt på dagen bortsett från knäckebröd och blåbär. Idag visade vågen plus 1 kg!!!! Visserligen kom även mensen idag så det finns nog vätska också. 
Idag har jag ätit 3 smörgåsar och en tallrik blåbär med mjölk, snart en apelsin och en tomat.  Myclet mer kommer det inte att bli. Måste ta och skärpa mig nu, anstränger mig inte längre ens, går bara runt i ångest dimmor. ♥


» Diana

SV: Tack för din superfina kommentar! <3 jag har inte skadat mig än så det är lugnt. Jag tar en dag i taget.

2013-07-19 // 11:20:44

Stackars, aldrig kul att se sådana siffror :( Men det är nog vätska.

2013-07-19 // 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback