For all of you that can relate to this to

Klockan är ett och jag har redan hunnit avverka en timme på gymmet samt varit till apoteket och köpt nya duclo. 
Ihelgen ska jag tömma magen är tanken. 
Ska snart äta vattenmelon frukost och göra mig iordning för ett kväklsskift på jobbet. Vågen visade -o.6 imorse, bidrar till mitt goda humör. 
Imorgon jobbar jag morgonen sedan ska jag åka och hämta pappas vovve som jag ska passa en vecka när han och broder åker till Bulgarien. Här kommer det att promeneras kan jag lova. Ligger redan på 12 kilometer denna vecka 4 av dem sprang jag. Bra jobbat för att vara jag! Är det någon som vet vart wolfwhisper har tagit vägen för den delen?  


Hon bytte blogg pch finns på vapenbroder.blogg.se

2013-07-03 // 14:02:55

Du följer mig ju haha :D

2013-07-03 // 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback