äter och spyr låt mig komma in

Underbart när man har uppdaterat cirka fem inlägg från appen och sedan inser att inte ett av dem hamnat i cyber världen. 
Idag ska jag och fina Aurora isväg till sjön och ligga där och steka hela dagen, fina Aurora.  
Jag äter som en gris och tränar inte så mycket som fem minuter om dagen vågen visar x4.1. Vägde mig igår då låg jag på x5.7 och igår åt jag som en gris heeela dagen. Helt sjukt. Men vad taggad jag blev till att i te äta när vågen var så snäll mot mig. 
Nej, nu ska jag dra över till Aurora och hennes pojk på kaffe ( de bor i porten brevid min)
Take care out there ♡


åh hatar att köra från mobilen, så värdelöst! =(

2013-07-28 // 18:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback