Off

Jag känner mig helt off. Jag vet inte varför men jag kämpa på så gott jsg orkar. 
I måndags var jag och spelade innebandy, igår var jg ute på en promenad på ca en timme i rask takt och på vissa ställen var det två dm snö så det kändes gött i benen och senare ikväll blir det ridning. 
Matmässigt så har jag väl kanske inte ätit så bra men det är betydligt mindre än vad jag annars äter samt att jag inte ätit något godis så det borde ge resultat. Tar även en liiiite längre väg hem från praktiken, det är bara några minuters skillnad men det handlar bara om att bryta en vana, och idag reflekterade jag inte ens över det utan tog den längre vägen per automatik.
Jag måste verkligen sluta att äta massa godis, är så fruktansvärt socker beroeende att det inte är klokt. Men nu får det vara slut med det, frukt kommer att vara mitt godis i fortsättningen. Ska köra en godis fri månad nu i Februari möjligtvis med undantag för den 14:onde, alla hjärtans dag. Har verkligen så många känslor för den dagen, ska ta det i ett separat inlägg. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback