24h

Idag tänkte jag fasta i 24 timmar. Är redan inne på timma 14 så bara tio timmar kvar, inte allt för länge så det känns skönt. 
Jag har jobbat i natt och då är det ingen som märker om jag äter eller inte, jobbar senare idag mellan 15-18 så då väljer jag att äta efter klockan sex med pojken. Sist jag åt var nog runt fyra men vid klockan sex slutade min "mattid". Jag har gjort ett sorts system som funkar ganska bra för mig, om jag ska göra något ex tvätta/diska/städa så får jag inte äta förns jag gjort dessa saker. Och om jag vet att det jag ska göra tar ca en timme så sätter jag att min "mattid" innom 45 min, så då hinner jag inte äta. Hoppas att detta kommer att ge resultat. 
Måste förövrigt också köpa en våg, såg att chlas ohlssons har billiga, det blir nog att beställa hem en sådn lite senare. 
 
Skinny_bitch_by_tonstaar_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback