Feb. 20, 2013

Fortfarande ont i halsen efter gårdagens meeeeega hets.
LycKades klämma i mig en halv kladdkaka, med grädde och apelsin, kräktes.
Sex smörgåsar med smält ost, ned i toan.
En halv påse popcorn följde efter samma väg. Plus 5dl O'boy.
Pojken såg förvirrat på mitt eviga springande på toa samt ätande.
Ont i magen går alltid att skylla på sen kan man ju ta en lång dusch också. Men i själva verket stod jag med huvudet i toastolen.
Hittills idag har jag ätit två smörgåsrån samt en tallrik med fiberhavregryn med mjölk och lingon.
Till lunch är det fiskpanetter och broccoli.
Ikväll är det ridning samt möte men har planerat att göra en omelett när jag kommer hem.




Tror du inte att din kille förstår att du spyr då?

Det hade jag lagt märke till. Tror jag. :)

Svar: Jag tror inte att han gör det, eller också inbillar jag mig att han inte gör det. Alla är vi olika:)
Sofie

2013-02-23 // 13:39:14

Jaha. det gör mig ledsen att du är tillsammans med någon som inte kan hjälpa dig. finns det något jag kan göra så är det bara att säga till :)

Svar: Jag är helt säker på att han skulle hjälpa mig om jag bad honom om det, han är underbar, men om jag inte ber honom om hjälp så är det inte så lätt för han att veta.Snällt men mina problem kan ju bara jag ställa till rätta.
Sofie

2013-02-27 // 17:05:52

Jag förstår. Sorry:-(

2013-02-28 // 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback