Feb. 13, 2013

Bakfyllan kväver mig idag. Igår blev jag och pojken med bästa vännerna ut till en stuga som de passade. Ett barskåp, en fin vän, två mysiga katter, en vedspis. Hade en helmysig kväll/natt men det fick jag betala för idag.
Jag och ,låt oss kalla henne Aurora, satt uppe framför spisen och pratade om liv och död och allt däremellan, vi shottade rosa sprit, hävde i oss öl och levde allmänt loppan.
KCAL intaget vill jag inte veta om men det var det värt!
Mun fina fina Aurora<3


Va mysigt det låter! Och det är bara att ta nya tag, huvudsaken är ju att du hade trevligt :)

Svar: Det var nästintill magiskt:pNya tag måste verkligen tas!:/
Sofie

2013-02-18 // 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback