x6.3

Kul! Idag blir det inget mer än en risifrutti ikväll när pojken kommer hem! 
Ska även försöka dra iväg och träna en sväng! Ikväll ska nämligen intaget ligga på minus! Jag blir så ledsen på mig själv när jag bara inte kan sköta mig. plus tre kilo på under en vecka, är det ens möjligt att det är fett? 
Oavsett så ska jag slita som ett djur för att gå ned sex kilo på de tre veckor som är kvar tills dess att skolan börjar.  Två kilo i veckan, ca -0.3 om dagen. På en vecka behöver jag gå minus 14000kcal, på tre veckor 42000 kcal, det blir alltså 2000 kcal om dagen. Så om jag i tre veckors tid ser till att hamna på minus så kommer det att gå. JAGÄRSÅKÖRD! 
Jag kommer aldrig att klara av det, jag är för dålig för det. 
Nej, inga sådana tankar, klart jag inte klarar det om jag går in med den inställningen,  jag kommer klara det. För jag måste!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback