x4.8

Det är vad vågen visade imorse, som sagt så var jag hungrig som busen igår och gjorde iordning lite grönsaker med äggvita på som jag stekte, helt okej hade lite (läs mycket) för mycket äppelcidervinäger på så det blev inte överdrivet gott men det var svårt att längta efter mer när potionen var slut. Hamnade på ca 250 kcal in igår, ocg kanske bara 100 ut men vågen visade 1 kg minus så jag får väl vara nöjd. 
Nu ska jag snart iväg till stallet men funderar på att äta något litet innan jag far, känner att jag börjar bli lite väl yr av det ovanligt lilla intaget. Jag har en känsla av att jag inte kommer kunna gå imorgon då jag inte ridit på heeela sommaren och nu ska lilla jag på 167 cm iväg och rida en bjässe på 170 cm. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback