Skit

Maten är skit, jag är skit, vikten är bedrövlig och jag är värdelös. 
Lite så jag känner mig i detta regninga nu. Men min nya dator har kommit så det borde jag väl kunna glädja mig åt? 
Åkte till fina mamms idag och skulle städa bilen men väl där så klippte jag gräsmattan och hon städade min bil, verkligen inte mig emot om man säger. 
Nu ska jag och pojken ha tacokväll och mysa till det lite mellan hans arbetspass. Stackarn slutade vid 20 idag och börjar vid 6 imorgonbitti. Men det blir pengar i slutändan och det får vi väl var nöjda med. 
Imorgon ska jag ha ponny ridning sedan ska jag jobba i stallet på eftermiddag och kväll samt hela söndagen, vilket kommer att resultera i en heldel brända kalorier. 
Min fina styvfar fixade min cykel idag så nu kommer jag förhoppningsvis att använda den flitigt. 
Igår klippte fina Aurora  mig och jag blev supernöjd, verkligen hur skönt som helst att slippa det tjocka håret samtidigt roligt att kunna fluffa upp håret och ha en frisyr medans längden är kvar. 
Undrar vad jag skulle göra utan min Aurora? 
Hur ska jag klara mig när vi nu kommer att flytta till olika städer i vårt land? Hur klarar man sig utan halva sig själv?
Det kommer jag sannerligen snart att bli varse..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback