Aug. 10, 2013

oj har helt glömt bort att blogga.
sedan jag skrev sist har jag: gjort sista dagen på jobbet, inte vägt mig, skrivit på hyreskontrakt för ett rum i Örebro, snosat bäbis, ridit så jag inte kunde gå på två dar, åkt 60 mil bil.
Ungefär så, fullt upp! I skrivande stund sitter jag i en grusgrop vid high chaparall och ska kolla på western tävlingar. Ena sekunden öser regnet ned och åskan dånar och andra skiner solen och det är riktigt fint väder. Imorse sken solen och det var super fint så självfallet är jag klädd för en varm sommardag. .
Men man förbränner mer när man fryser, sägs det. Har även promenerat en heldel idag vilket också bidrar till några fler brända kalorier.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback