What you eat in private you wear in public

Då så, dagen är så gott som avslutad och det var 26 timmar sedan jag åt det minsta föda!
Jag har alltså lyckats att genomföra en fasta och det är faktiskt något jag är lite stolt över, jag har tagit kontrollen tillbaka. Eller jag är åtminstonde på god väg att göra det. 
Det känns faktiskt mycket fint, trots att jag inte är det så kanske jag kan komma att bli just det, fin, vacker tunn. 
Jag börjar känna mig ganska sömning så här fram mot natten, vilket känns mycket bra! Vet inte om det beror på det låga kaloriintaget eller på den stora koppen kvällsro thé som jag precis har avslutat, kanske båda vem vet. 
Nej imorgon kallar en ny dag med gym, ridning, hundaktivering och körning på ny opererad liten Mor så klockan börjar bli överlägg dax nu så godnatt ni fina:) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback