Trött

Är redan på gymmet! Klockan halv åtta en söndags morgon det är verkligen inte dåligt det. Men väl behövligt, igår firade vi en kompis och så klart ska det ätas, vi hade knytkalas vilket var super mysigt och tack vara att jag inte äter kött kunde jag hålla mig till det jag själv lagat och som var relativt nyttigt. Men sen kom ju efterrätten, choklad tårtor och annat liknande, och efter lite alkohol i kroppen är det precis som om att jag helt plötsligt vill vara fet för alltid. Och efter der ställdes det fram godis, chips och druvor. Ja Sofie ät, ät allt du ser! Bra jobbat där.
Som tur var så skulle jag och pojken gå hem tidigare än de andra så galenskapen gick ett slut relativt snabbt. Inte gjorde jag något åt saken när jag kom hem utan gick raka vägen till sängen och låg där och hade ångestattackertills klockan två inatt. Mitt liv är som ni förstår en mycket vacker sak, eller något i den stilen. Eller så var jag ironisk.
Nej här blir inga kalorier brända dax att dra igång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback