Nothing tastes as good as skinny feels

Har verkligen fått påminna mig om det hela dagen! Är så enormt hetssugen men har stått emot trots att jag har varit ensam hemma större delen av dagen. 
Hittils idag har jag ätit, förutom frukosten, en äggröra bestående av en halv tomat, lite purjolök, quornfärs och två äggvitor, en banan och massa vatten. Och juste mamma bjöd på gelé hallon och center förut och ja jag tog en av varje men sen var det bra, jag klarade att hålla emot trots att det låg på bordet och i princip ropade mitt namn.
Var ju som sagt till gymmet imorse blev en och en halv timme! Vägde mig där och jag tappade två kilo igår tack kaffe och thé som driver ut vatten ur min kropp! 
Sen har jag varit ut med vovvsis ca 40 min och nu ska jag iväg till stallet och tömköra så jag ligger riktigt bra till i kalorivärde idag. 
Och ja jag är mycket väl medveten om att mina inlägg är mycket röriga, speciellt det här kanske, men pojken kommer hem vilken minut som hellst så jag måste skynda mig lite och har dessutom inte alls mycket att skriva om. Inget faktiskt. Typ. 
Känner mig tom, inte för att det är ovanligt men endå. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback