Hunger game

Klockan är nu tjugo i fem vilket betyder att jag har klarat av nio timmar. Har inte varit det minsta hungrig idag faktiskt, mest bara sugen men det har inte varit alls besvärligt!
För tillfället sitter jag på jobbet (ett gruppboende ringer in mig vid behov men det räknas inte som att jag har ett jobb) och dricker kaffe, riktigt starkt svart kaffe för att se om min mage vill hoppa igång.. Ja den har varit av nu i ett par dar, trevlig info osv..
Men jag känner att det inte kommer att bli det minsta problem att vara utan mat i ca fem timmar till då jag tänkte gå och lägga mig. Känns verkligen bra, som att jag bevisat för mig själv att jag verkligen kommer att klara av det här! Jag kanske också kommer bli smal någon gång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback