Happy or sad, rich or poor, it's better being thin. Thin is a Skill!

Som sagt fasta idag, har gått bra hittills har ju dock bara varit vaken i ca tre timmar men endå. Ska snart krypa ned i ett varmt bad med en tidning och göra hårinpackninga innan det är dags att åka iväg på jobb. 
Imorgon tänker jag åka direkt till gymmet efter jobbet och då är det även vägnings dax. Åh jag är verkligen nervös för jag har ingen aning om hur det kommer att visa och vågen är trots allt den som bestämmer om man skött sig eller  inte. Jag vill bara vara bra, med den tanken kommer en nannan tanke upp i mitt huvud, du är inte bra förstår du inte det? Sluta äta, bli smal så kan vi disskutera sedan ditt fetto, tankar eller en annans röst? Jag har svårt att höra skillnaden. 
Ungefär som när man ska äta ute då går tankarna ungefär så här:
- Jag är faktiskt sugen på Pizza kanske skulle ta en barn.
- Vad tror du att personalen tänker om dig då? Du är så fet att du verkligen inte ens borde tänka tanken Pizza!
- Oj, ja det är sant kanske ska ta en sallad.
- Ja det är ju bättre men du behöver egentligen inte mat alls, äckel.
- Kanske ska säga att jag inte är hungrig.
- Men de vet ju att du inte ätit på hela dagen, är du dum eller? De skulle ju tro att du är knäpp eller något!
- Det kanske är så att jag faktiskt är det? 
- Kanske kan du ens tvivla? Men beställ mat nu fetto.
- Ehh ja en sallad. Vad ska jad dricka till då, cola noll är ju gott.
- Ja fast du tror inte att folk skrattar åt dig då? Så fet som du är så vet de ju att du är onyttig annars. '
- Jag tar väl vatten då.
- Du kan ju göra något rätt du sjuka människa. 
 
Jo jag låter ju som en hälsosam människa, shit. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback