Gud

Jag kom precis på att jag glömt berätta att jag har sett gud!
Jag tror inte på Gud men om det finns en människa som skapade allt så var det den kvinnan!
Hon var så vackert, jag tappade andan när jag såg henne, genom mitt hjärta kändes det som någon skjutit en pil. Hon var så smal att det nästan kändes overkligt, hennes hår var så långt att det skulle kunna vara en peruk, hennes ögon var så stora att hon såg ut som en docka och sist men inte minst hennes leende var bländande så där gulligt så man dör en smula inombords.
och inte nog med det, i händerna bar hon en öppnad redbull (vanlig), en 200 gram Marabou dessa åt hon glatt av efter det att hon klämt i sig en hel pizza. Jag förstår inte, hon måste helt enkelt vara Gud, en så smal människa kan omöjligt få i sig den enorma mängden mat.
Så den mest logiska förklaringen var alls Gud, jag skulle lätt se ut så där om jag fick bestämma. Så smal som hon var, alltså jag har inte ord, men hon såg inte oproportionerligt ut för hela hon var liksom liten.
Det är ingen av er som har superkrafter och har lust att göra mig till henne?;3


Om du hittar någon som kan omvandla dig så måste du be dem att omvandla mig med..!

Svar: Det ska jag absolut göra!:)
Sofie

2012-09-18 // 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback