En helg


I helgen har det varit marknad i min lilla by vilket betyder fylla och massa onyttigheter. Jag bestämde mig redan innan att det inte skulle få förstöra denna helg, som faktiskt är något som är en tradition här, så helgens alla tusentals kcal har jag lovat mig själv att dra ett streck över. Men det vägrade dock vågen att göra, trots att jag har promenerat samanlagt 2.4 mil under fredag och lördag så har jag gått upp två kilo!! Det borde verkligen inte vara möjligt. Men jag tar nya tag och har blicken mot mitt mål, smalhet, lycka.
De kommer att komma hand i hand det är jag helt säker på, det måste det göra. Att kunna gå utan att låren mosas  och gnids mot varandra, att kunna vara på stranden i bikini utan att behöva skämmas över mina vidriga valkar som hänger ned till knäna. Jag vill bara känna mig fin. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback