En dag som denna

Idag har jag ju som sagt fastat. Det enda som mina läppar släppt egenom är svart kaffe, thé och vatten. 2 koppar kaffe, 2 muggar thé och ett glas vatten närmare bestämt. 
Dagens motion bestod av kanske 30 min promenad på/med jobbet. Känns ändå okej, vi gick en sväng och jag lovade mig själv att lite motion VARJE dag skulle ske denna vecka. Och med tanke på att jag fastar idag så ligger jag ju på minus i vilket fall. 
Jag är dock lite i valet och kvalet angående morgondagen. Jag ska ut och äta med familjen där min bror jobbar, detta vid lunch, så om jag skippar att äta något innan dess så kommer mina faste timmar hamna på ca 39 timmar. Men jag vet att min kropp kommer att säga ifrån imorgon. Om inte på gymmet på morgonen så efter måltiden. Magsmärtorna ommer inte vara av denna jord. Och risken för att jag kommer hetsa sen på kvällen blir ganska stor. Hur skulle ni ha gjort? 
Jag kommer nog helt enkelt se hur jag känner mig imorgon, men konstigt nog känner jag mig inte alls hungrig, lite trött, lite yr och lite frusen men annars inget. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback