Tom i skallen, tom i hjärtat

Då har ännu en dag slösats bort. Har inte gjort något mer än att sitta och glo på tv. 
Har ju visserligen inte ätit mer än en smörgås så har väl inte gått hrlt åt H men det har varit fint väder så en liten promenad hade väl inte skadat. 
Min rygg känns idag faktiskt riktigt bra så imorgon blir det en runda på gymmet, FY vad skönt det ska bli! Har saknat det faktiskt. Dessutom ska jag på bio med kompisar så då slinker det garanterat ned någon liten sötsak men får hålla mig sysselsatt imorgon så jag inte äter och så gymmet på morgonen så ska det nog gå det här också!
Nu ska jag laga mig lite mat, och vänta på pojken som snart kommer hem från jobbet.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback