sent

Träna rumpan av mig? Jo visst gick väl till gymmet en liten sväng i morse men jag känner mig verkligen inte kry.. Så blev lite halv hjärtat men bättre än inget! Gick hem och åt en kolossal frukost som bestod av ägg, yoghurt,
avokado och smörgås men det blev oxå dagens enda måltid, ganska bra tycker jag!
Blev ju dock filmkväll med finaste vännerna och då slank det ner en hel del godis men det känns ändå överkomligt.
Idag på barn kalaset hände världens mest bisarra sak! Men det tänker jag berätta om imorgon för nu är klockan snart två och jag ska upp klockan sju imorgon.. Underbart med min obefintliga morgonpigghet. Hoppas morgondagen bjuder på fint höstväder för då
ska jag ta mig en långpromenad i det jag skulle kalla för det ultimata promenad vädret!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback