Paus

Blev visst en oplanerad bloggpaus. Saken är den att det händer så enormt mycket just nu. Min underbara Pojk och jag har haft det mycket jobbigt ett tag, vilket har lett till att jag mått dåligt och tagit up det gamla självskade beteendet. 
Sen har jag varit sjuk samt så har min rygg gått av eller något för jag har haft så enormt ont. 
Så jag har alltså hetsat för att få bort den psykiska smärtan, skärt mig för att få bort fettet (vilket fungerade si så där) och detta resulterade alltså i ännu mer hets. Så här såg de första 5 dagarna av bloggfrihet ut, antar att jag gick upp ungefär hundra kilo.
De andra dagarna har jag faktiskt skött maten helt okej, slutat äta när jag är mätt bara tagit en potion osv, lite godis har slingt ned men inte okontrollerat mycket. Det känns ganska bra att jag har orkat lyssna på kroppen men jag känner mig fetare än någonsin. 
Oktober ska bli en bra månad har jag bestämt! Där allt som äts ska skrivas här!
Gårdagens intag blev

En skyr
En avokado
Potatisbullar
Några oliver
50 g fetaost
 
Känns ändå ganska okej, kunde ha struntat i fetaosten och oliverna men det var ju helt klart bättre än chipsen och godiset som stod på bordet. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback