Fetma

Blev ridning idag sen hem och åt fiskbullar med lite mos och massa sallad, kändes ju ganska bra! den var jag självklart tvungen att slänga i mig massa glass,. En människa som är värdelösare än mig lär man inte hitta någonstans på hela jorden!
Så nu blir det ännu ett besök på toaletten men fingrarna i halsen.
Är väl jäkligt dumt egentligen men vad ska jag göra då? Ligga i ångest hela natten känns ju inte direkt som ett jätte mycket trevligare alternativ.
Jag måste verkligen lära mig att ta kontrollen, men den kampen känns för tillfället helt omöjlig att klara!
Tänk om jag ändå bara kunde låta bli att äta! Åhh hemska jag,. Man får/ska inte önska att man har en sjukdom som anorexia men tyvärr är det så att jag gör det.. På riktigt faktiskt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback