Ännmera jobb

Idag slutade jag på ena stället klockan åtta och började i stallet klockan nio! Det är bra med pengar samt att i stallet rör jag mig hela tiden och då jag inte tog med någon lunch så har jag ingen möjlighet att äta! Hihi två flugor i en smäll!
Men jag hann äta frukost i morse vilket bestod av 2 skivor hembakat bröd och en mugg svart thé. Så idag känns det bra än så länge iaf. Men ska träna införhögskoleprovet med en kompis i kväll så antagligen blir det väl lite intag där, men jag kan ju alltid försöka dra med henne på en liten promenad, bättre än inget!
I helgen ska pojken bort på jobb så jag tänkte träna rumpan av mig på lördag, ska försöka gå till gymmet två gånger, med pojken på. morgonen och själv på natten/kvällen. Jag. behöver få upp min kondition rejält, verkligen!
Snart fyller jag år också, hela 19 stycken har jag samlat på mig, inte så dåligt där;D
Men födelsedagar betyder kalorier! kalorier betyder fetma och ett annat ord för fetma är mitt namn!
Men det finns en sak som är bra, jag tycker inte om gräddigatårtor, blä! Så det blir alltid smörgåstårta som jag gör själv och då kan jag se till att det inte blir de mest kaliririka ingrediensrena! Ganska smidigt faktiskt!:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback