Sex

Sex är något som för mig är mycket jobbigt. Allt är verkligen jobbigt!Nakenheten, är nog det som är värst, att tänka på det pojken ser ger mig kväljningar, om det råkar vara så ljust att jag kan se något av mig själv får jag panik och sen funkar det inte mer. Pojken är dock världens tålmodigaste och mest förstående. Men det är klart att han tycker att det är jobbigt, inte för hans egen skull men för min

skull. Att jag ska tycka så illa om mig själv tycker han är jobbigt.
Och självklart tycker jag också att det är jobbigt men vad ska jag göra åt saken? Jag försöker gå ned i vikt för att bli vacker och först då kommer jag kunna tycka att om mig själv! Man kan inte tycka att något fult är vackert det vet faktiskt alla. Men i takt med att kilona försvinner så hoppas jag att kärleken till min kropp kommer tillbaka!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback