Lite om mig

Jag tänkte att jag inte har lämant någon större information om mig själ och det kanske skulle vara mer intressant för er att läsa just min blogg om ni får en liten bild av mig. :) 
 
1.  Det här får mig att må bra: Fina vänners sällskap, Pojken min, Katten, Stallet, Viktnedgång, Tända ljus, Nystädad lägenhet, En god kopp thé, Hästar.
2. Vad är kärlek? Kärlek är en undrbar känsla av total trygghet. Jag tror att man kan vara kär utan kärlek och man kan känna kärlek utan att vara kär.(Kommer ett längre inlägg om detta)
3. Favoritårstid och varför? Oj vad svårt! Alla årstider har sin glans men jag skulle nog säga försommaren, när värmen börjar komma och skolorna slutar, då trivs jag som bäst.
4. I min handväska: Jag måste erkänna att jag aldrig har en handväska utan har allt i mina jackfickor. Men jag har alltid med mi tuggumi, plånbok och cigaretter.
5. Tre sanningar om mig: Jag är en riktig fegis. Nya och oplanerade saker skrämmer mig något enormt. Jag anser mig själv som ganska smart. 
6.  En sak jag gör varje dag: Borstar tänderna, men det gör väl de flesta. 
7. Det här gör mig lycklig: Alokohol, vänner och min fina lilla familj(Pojken och katten) 
8. Mina rädslor: Jag är fruktansvärt rädd för grodor, mörker skrämmer mig lite, att prata inför en större grupp människor, Hoppning på hästryggen, Att bli lämnad av Pojken
9. Om jag blev rikast i världen: Skulle jag fly till ett varmt land med alla mina nära och kära och leva livet där!
10. Saker jag stör mig på: Människor och måste hävda sig genom att trycka ned andra
11. Saker som får mig att gråta: Min kropp, Döden, Fina filmer, Ilska, Gråter för nästan allt!
12. Ett pinsamt ögonblick: När jag på en fest spydde på allas skor. 
13. Några personer jag inspirerats av: Min syster, Min mamma; Min pappa, 
14. Min favoritplats i vardagen: Stallet, I sängen på pojkens arm
15. Något som har förändrat mig: Att våran familj har haft dåligt med pengar är något jag faktiskt är tacksam för, jag tror att utan det skulle jag inte vara alls lika ödmjuk som jag är idag. 
16. Vad jag vill bli när jag blir stor: Arbetsterapeut
17. Detta skulle jag vilja göra innan jag dör: Besöka alla världsdelar 
18. Min favoritdryck: Beror helt på samanhang, Thé, Ramlösa,Vodka som sagt beror på. 
 
Lite saker om mig hoppas att ni nu får en lite bredare bild av mig:) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback