Tjockaste

Idag har jag världens tjock ångest. Även om jag VET att jag ÄR TJOCK och brukar ha ångest över detta så är det värre än på länge idag. Skulle helst bara vilja skära av mig magen och aldrig mer äta. Men idag ska jag inte äta förens ikväll då det blir fruktsallad på jobbet. Kommer inte att äta alls mycket men lite bara för att det finns de som har haft ätstörningar av de jag jobbar så är det viktigt att äta med dem. 
Så sen min hets igår så kommer jag inte äta förens vid sex ikväll eller något åt det hållet. Idag måste jag hålla mig till min plan, för en gångsskull.
Imorgon får jag reda på om jag kom in på universitetet eller inte. Kommer kännas sjukt konstigt att flytta från allt jag har här. Till och med pojken kommer att stanna kvar här så jag kommer att bli helt själv. Det är faktiskt riktigt skrämmande att lämna allt det som jag är uppvuxen med, men det kanske kan bli lättare att göra en ny start. Att kunna ha en helt tom kyl kommer ju garanterat att göra det lättare att gå ned i vikt. Ingen kommer att kunna kolla mig och jag kommer att kunna sköta mig själv på ett helt annat sätt.
Men det skrämmer dock livet ur mig.
Att flytta till Örebro.
Att gå å universitet där. Hjälp!
Jag som har så svårt att träffa vänner kommer alltid att vara helt ensam inte någon kommer att vilja lära känna en så tjock och misslyckad människa som jag. Men efter som jag ansökte fter sista anmälningsdag så jag kommer troligtvis inte att komma in. Jag vet faktiskt inte vad jag hoppas på. Det känns helt overkligt. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback